Sunday, November 22, 2009

UMNO tak ada T_ _ _ _ _



Anwar Ibrahim terpaksa membatalkan ceramahnya di Kulai, Johor malam tadi ekoran bantahan Pemuda Umno.

Anwar dalam kenyataannya menyebut ekoran bantahan kira-kira 30 ahli Pemuda Umno polis daerah menarik balik permit yang telah pun dikeluarkan.

Turut dijadual berucap bersama Anwar ialah bekas Naib Presiden MCA, Datuk Chua Jui Meng yang menyertai PKR pertengahan tahun ini.

"Ceramah saya dan Datuk Chua Jui Meng di Kulai terpaksa dibatalkan kerana permit yang telah pun dikeluarkan, ditarik balik selepas mendapat bantahan dari kira-kira 30 orang pemuda Umno. Hanya Tian Chua dan Dr Boo Cheng Hau sempat berceramah," katanya.

Anwar, yang juga Ketua Umum Pakatan Rakyat dan Ketua Pembangkang di Parlimen menambah, alasan yang diberikan oleh Ketua Polis Daerah ternyata tidak masuk akal.

"Apakah selepas ini jika rakyat beramai-ramai membantah sebarang majlis anjuran Umno, maka ia akan dibatalkan?

"Saya hanya berkesempatan menyampaikan amanat sekitar 10 minit kepada hadirin sebelum mereka bersurai.

"Tidak wajar polis mengikut telunjuk Umno dan akur kepada sebilangan ahli yang bersikap biadap," kata Anwar.


BERITA AWAL

BERITA DARI JOHOR: UMNO BERTINDAK BANGSAT (Bt 31 Kg Ayer Manis Kulai)

Nampaknya UMNO Johor semakin terdesak, sepanjang malam semalam kami AMK Johor terpaksa berjaga sepanjang malam akibat perangai KEJI UMNO, mereka membuat operasi menggantung benner yg tertulis dengan perkataan dan ayat kotor dengan niat ingin mensabotaj Program PKR yg bakal berlagsung esok. AMK johor keseluruhannya telah menurunkan hampir 30 benner yg digantung oleh PEMUDA balaci UMNgOk ni.

Namun dengan semangat tabah dan menghoramati tatasusila politik di negara Malaysia ini, AMK Johor mangambill keputusan utk tidak membuat kacau di dalam sepanjang urusan mereka mengantung benner tersebut.

AMK Johor bertindak menurunkan semua benner tersebut setelah semua PEMUDA balaci UMNgOk ini selesai memasangnya.

Namun AMK Johor berbesar hati menyerahkan semula benner ini semua kepada mereka jika mereka mahu. Kepada PEMUDA balaci UMNgok kalu kamu anak meLAYU?!! bole datang ke Kem AMK untuk ambil semula semua benner2 tersebut.

Malam ini sekali lagi kami AMK johor akan berjaga utk memastikan kerja terkutuk UMNgOk haram jadah ni dapat di kawal.

Mereka juga dijangka akan menggerakkan 1 demostrasi BODOH membantah lokasi program PKR yg dijadualkan esok. Ternyata mereka cukup takut dengan gelombang yg bakal menhanyutkan mereka di Johor ini. Lokasi yg dimaksudkan adalah tanah milik individu seluas 6 ekar yg bakal di gunakan utk program ceramah pada malam selepas selesai Konvensyen PKR Johor esok.

AMK Johor juga akan berdepan dengan demonstrasi bodoh UMNgOk pada esok hari. Kami akan terus BERJUANG..UMNO.!!mari kita berentap dengan adat dan tatasusila politik..

Apabila pengishtiharan perang dilaungkan, kami akan LAWAN, bila kami LAWAN, kami akan LAWAN sampai MENANG…

LAWAN TETAP LAWAN!!!

Ketua Penerangan AMK Cabang Batu Pahat

No comments:

Post a Comment